De organisatie van events, congressen en (consumenten)beurzen, maar ook die van promoties, activaties of fieldmarketing-activiteiten kosten een marketingafdeling veel tijd. Ygenzinnig werkt als verlengstuk van jouw marketingteam of eventorganisatie. In lijn met de (marketing) strategie en de specifieke doelstellingen organiseren we opvallende belevingen. Daar zit onze passie!
Een specifiek aantal nieuwe leads genereren met een congres, directe verkoop op de beurs, klantenbinding met een ygen congres of een nieuw product presenteren met een promotiecampagne. Maak je doelstellingen SMART!
Ygenzinnig deed ervaring op bij:
EVENEMENTENORGANISATIE
Music Trends Events | eventbureau
Als projectmanager verantwoordelijk voor de Melk.De.Witte.Motor.National.Fungames. Het jongerenmarketingevent van 1996.
CONGRESORGANISATIE
NetEvents | congresbureau
Als sales & marketingmanager medeverantwoordelijk voor de concepten en organisatie van o.a. de Emerce Industry Day, Internet Advertising, The Hospitality Event en het e-mail marketing congres.
FIELDMARKETING
Bananas | experience promotion
Als commercieel manager verantwoordelijk voor het begeleiden van opdrachtgevers als Coca-Cola, Nespresso, Schoonenberg Hoorcomfort, Perfetti van Melle en Exact.
FIELDMARKETING
VIP Models | beautiful activation
Als commercieel manager verantwoordelijk voor de concepten en uitvoering van fieldmarketing-campagnes, beursdeelnames en congressen voor o.a. Malibu van Pernod Ricard, Mercedes, Miljonair Fair, Horecava, LVMH, Specsavers en Sky Radio.
FIELDMARKETING
J.u.i.c.e. Promotions | Join us in creating Excitement
Als commercieel manager verantwoordelijk voor de coaching van de salesafdeling en het managen van de big accounts.
We organiseerden ook projectmatig voor o.a. NRC, The Concept Crew, Crazy Containers, NOC NSF en de Gemeente Amsterdam.