HalloStroom contentmarketing
Een zonnig verhaal
HalloStroom zegt hallo tegen nieuwe energie. Nederland moet in beweging komen. In beweging om slimmere energiekeuzes te maken. Hoe? Simpel. Door het huren van zonnepanelen. Zo is zonne-energie voor iedereen beschikbaar. Vertel dat maar eens aan de wereld.
Een zonnige boodschap vertellen heeft zo zijn voordelen. Bij Hallostroom breng je positief nieuws. En juist dat wilden we delen. We startten met een landelijke tv-commercial die werd vertaald in een creatieve social campagne. Ygenzinnig was verantwoordelijk voor de copy en de contentcreatie op de website. Dagelijkse uitdagingen? SEO-optimalisatie, blogs, interviews en de socials. Daarnaast was het snel schakelen met productdevelopment, CRM- en online marketing, database marketing en sales intern.
Samen met topfotografe Patricia Steur en Theo Maijenburg organiseerden we een unieke fotoshoot met diverse gezinnen. Met presentatrice Manon Blaauw en videograaf Sytse de Vries ontwikkelden we een aantal video’s met zonnige klantinterviews.